Present zijn in het internationale pro lifewerkveld: kennis en expertise ophalen en delen
Communicatie en fondsenwerving
Communicatie- en fondsenwervingsstrategie ontwikkelen en uitrollen, waaronder: a. vernieuwde huisstijl b. vernieuwd format magazine Leef c. vernieuwde Schreeuw om Leven-website met webshop d. Opzetten communicatielijn gericht op hulpverlening (‘Er is Hulp’) e. Verbeteren digitale vindbaarheid hulpverlening f. Opstellen sociale mediastrategie g. Accent op doelgroepgerichte communicatie en fondsenwerving
Present zijn bij ‘achterban-evenementen’
Ondersteunende processen
Ontwikkelen en uitrollen vrijwilligersbeleid, waaronder duidelijke vrijwilligersprofielen, selectie- opleidings- en begeleidingstrajecten
Upgrade ICT-structuur met het oog op verminderen kwetsbaarheid
Organisatie
Ontwikkelen en invoeren beoordelingssystematiek kantoormedewerkers
Herziening van het personeelshandboek n.a.v. aansluiting CAO Sociaal werk